Obejrzyj wideo lub przeczytaj artykuł!
Co widzi klient po wysłaniu przez Ciebie zaproszenia?
Po wysłaniu przez Ciebie zaproszenia, Twój klient otrzyma od nas wiadomość email z linkiem do rejestracji oraz krótką informacją do czego wykorzysta Scanye.
Zakładanie konta w Scanye przez klienta
Po kliknięciu na link przesłany w mailu, klient zostanie przekierowany automatycznie na stronę rejestracji. Musi nadać adres email oraz hasło dla swojego nowego konta.
Jak wygląda konto Twojego klienta w Scanye?
Konto przedsiębiorcy w Scanye jest bardzo podobne do Twojego konta, jest równie bezpieczne i wygodne.
W jaki sposób klient może dodawać faktury?
Za pomocą opcji dodaj plik.
Poprzez aplikację mobilną.
Przekazując faktury na dedykowany email.
Wysyłając je ze skanera Brother bezpośrednio do Scanye, więcej na ten temat przeczytasz.
⭐Ważne
Dokładne instrukcje dla poszczególnych opcji dodawania plików do Scanye znajdziesz tutaj.
Gdzie zobaczę fakturę dodaną przez klienta?
W momencie kiedy klient doda plik do Scanye, pojawi się on automatycznie u Ciebie w zakładce odebrane. Od razy pokaże się też informacja, który klient i kiedy dodał dany plik.
Czy klient widzi przerobione przez Ciebie faktury?
Tak, w momencie kiedy po edycji faktury klikniesz zapisz i przejdź dalej, przeniesie się ona do zakładki faktury, zarówno na Twoim koncie jak i na koncie klienta. Klient nie może edytować faktur na swoim koncie, może je natomiast podejrzeć lub pobrać w PDF.
Komplet dokumentów za dany miesiąc
Jeśli klient dodał już wszystkie dokumenty za dany miesiąc może Cię o tym poinformować, klikając na swoim koncie na Powiadom biuro księgowe o komplecie dokumentów za październik 2022 - potwierdzam.
Po potwierdzeniu wyboru, klient otrzyma powiadomienie o pomyślnie przesłanej do Ciebie informacji o komplecie dokumentów.
Powiadomienie o przesłaniu dokumentów przez klienta na Twoim koncie
Kiedy klient potwierdzi komplet dokumentów na swoim koncie, otrzymasz o tym powiadomienie.
To najważniejsze co musisz wiedzieć o Scanye dla Twojego klienta 🙂
💡Sugestia
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania, zapraszamy Cię do rozmowy na naszym czacie, w lewym dolnym rogu aplikacji.