Jak skorzystać z Biurka księgowych?

Odłóż na bok zeszyty, excele czy inne narzędzia, w których śledzisz etap prac w biurze. Od dzisiaj pomoże Ci w tym Biurko w Scanye!

Do czego wykorzystasz Biurko w Scanye?

  • W jednym miejscu znajdziesz informacje na jakim etapie jest każdy z Twoich klientów, dzięki czemu sprawnie zaksięgujesz każdego z nich.

  • Dzięki automatycznym przypomnieniom wszyscy Twoi klienci prześlą swoje dokumenty na czas.

  • Korzystając z funkcji Komplet dokumentów nawet w dobie KSEF będziesz pewna, że klient przesłał Ci wszystkie swoje dokumenty.

Jak zacząć prace z Biurkiem?

  1. Na początku miesiąca wszyscy Twoi klienci znajdą się na etapie W trakcie kompletowania,

  2. Jak tylko otrzymasz potwierdzenie przesłania wszystkich faktur przenieś klienta chwytając myszką na etap “Komplet dokumentów”.

  3. Gdy zaczniesz potwierdzać jego faktury w Scanye przenieś go na etap W trakcie księgowania.

  4. Po zaksięgowaniu wszystkich faktur upewnij się, że dany klient znajduje się w kolumnie Zaksięgowania.


Dbaj o to aby każdy klient zawsze był na odpowiednim etapie dzięki czemu będziesz mieć pewność, że znasz sytuację w biurze i dotrzymasz wszystkich terminów.

O czym warto jeszcze pamiętać?

  • Klikając w liczba potwierdzonych faktur Scanye automatycznie przeniesie Cię do okna Faktury z wyfiltrowanymi Fakturami danego klienta z wybranego miesiąca.

  • Aby sprawnie wybrać odpowiedni miesiąc po prostu kliknij w pole Księgowanie za i wybierz go z listy rozwijanej.

  • Pliki oczekujące to liczba przypisanych do danego klienta plików, które pozostały Ci do potwierdzenia. Tylko pliki przesłane przez klienta są do niego przypisane.