Jak zarządzać powiadomieniami
w Scanye?

Czy często musisz przypominać swoim klientom o terminowym przesłaniu wszystkich dokumentów w danym miesiącu?

Chcesz zmotywować klientów do wcześniejszego przesyłania dokumentacji?

Chcesz zaoszczędzić czas na telefonach oraz mailach z przypomnieniem?

W Scanye pomożemy Ci usprawnić ten proces!

Teraz w łatwy sposób powiadomisz swoich klientów o tym, aby przesłali dokumenty. Dzięki automatycznym powiadomieniom, sprawisz że:

Jak włączyć powiadomienia o przesyłaniu dokumentów przez klienta, dowiesz się z tego artykułu.

Przypomnienia ze Scanye otrzymasz na maila, dodatkowo możesz mieć je w aplikacji. To ułatwi Ci pracę i sprawi, że już nic Ci nie umknie! Możesz samemu zarządzać powiadomieniami. Jeśli chcesz przejść do ustawień powiadomień wystarczy, że klikniesz na inicjały w prawym górnym rogu aplikacji:

Z menu wybierz Ustawienia.

Zaznacz opcję, która najbardziej Ci odpowiada :)


  • Aplikacja webowa i mobilna - powiadomienia zarówno w Scanye w wersji komputerowej, jak i w wersji na telefon.

  • Powiadomienia push w telefonie - powiadomienia pojawiające się na ekranie blokady Twojego telefonu.

  • E-mail - powiadomienia przychodzące mailowo.