najczęściej zadawane pytania

Czym jest Biurko księgowej?

W skrócie, jest to narzędzie dla księgowych, aby w łatwy sposób mogli zarządzać klientami swojego biura. Będziesz mógł sprawdzić takie rzeczy jak:

Który klient jeszcze nie przysłał dokumentów,

Który jest gotowy do księgowania,

Który jest w trakcie księgowania (komunikator i komentarze do faktur/dokumentów ułatwią wyjaśnianie spraw),

Których klientów już mam "z głowy".

Czy z poziomu Biurka moge dodać nowego klienta?

Tak, oczywiście! Na głównej stronie biurka znajduje się przycisk Dodaj klienta.

Po kliknięciu pojawi nam się okno z danymi klienta, możemy je uzupełnić ręcznie lub skorzystać z opcji Pobierz z nip:

Czy bezpośrednio z poziomu Biurka można zaprosić klienta?

Tak, wystarczy kliknąć Zaproś do Scanye.

Następnie należy wpisać mail klienta i kliknąć Zaproś do Scanye:

Co zyskuje księgowa zapraszając klienta?

  • Możliwość dodawania komentarzy do faktur,

  • Dosęp do faktur przez księgową oraz klienta 24/7,

  • Automatyczne przypomnienie, aby klienci terminowo przesyłali dokumenty.

Gdzie znajdę informację o potwierdzonych fakturach?

Informacje będą widoczne na ekranie głównym biurka. Wystarczy najechać kursorem myszki na interesującą nas ikonę: Liczba potwierdzonych faktur.

Gdzie znajdę informację o wyeksportowanych fakturach?

Informacje będą widoczne na ekranie głównym biurka. Wystarczy najechać kursorem myszki na interesującą nasz ikonę: Liczba wyeksportowanych faktur.

Jak mogę przenieść klienta z jednego etapu pracy na kolejny?

Wystarczy kliknąć i przeciągnąć kafelek z klientem na odpowiednie pole.

Przykładowo W trakcie kompletowania na Komplet dokumentów.

Gdzie mogę sprawdzić poszczególne okresy księgowania klientów?

Na ekranie głónym Biurka.

Możemy wybierac miesiące klikająć w strzałki obok okna Księgowanie za.

Możemy również kliknąć w to pole i rozwinie nam się lista z miesiącami do wyboru (przy tym widoku, możemy też wybrać interesujący nas rok księgowania).

Jak mogę szybko przejść z poziomu Biurka do zakładki Faktury?

Wystarczy na ekranie głównym kliknąć w jedną z dwóch ikon w kafelku klienta:

Czy z poziomu Biurka mogę sortować klientów?

Tak, wystarczy kliknąć na pole Sortowanie pod nagłówkiem etapu, na którym mamy kiklku klientów.

Jak mogę filtrować klientów w Biurku?

  • Od A do Z i od Z do A - filtruje klientów alfabetycznie.

  • Od najwcześniej zmienionych i od najpóźniej zmienionych - filtruje klientów na podstawie czasu, kiedy była przeprowadzana jakaś akcja na ich dokumentach.

Gdzie znajdę datę zmiany etapu, na jakim jest klient?

Informacja jest widoczna na dole kafelka z danym klientem.

Czy mogę sprawdzić na jakim etapie jest dany klient oprócz ekranu Biurka?

Tak, wystarczy wejść w zakładkę klienci i przy danym kliencie będzie pokazywał się etap, na jakim się znajduje.

Co to są Automatyczne powiadomienia?

Klienci od początku miesiąca do określonego przez Ciebie dnia będą otrzymywać prośby o terminowe przesłanie dokumentów. Przypomnienia będą wysyłane co 3 dni.

Nie będziecie musieli o tym pamiętać - wystarczy zaprosić klienta do Scanye.