+ 20 faktur za każdego aktywnego klienta w scanye

Tutaj znajdziesz informacje - jak łatwo zdobyć 20 dodatkowych faktur, a jednocześnie usprawnić pracę z Twoim klientem oraz jak wziąć udział w promocji!

  1. Przygotuj listę klientów których chcesz zaprosić do Scanye. Najlepiej używając Excela (szablon znajdziesz poniżej).

2. Wyślij do nas listę na pomoc@scanye.pl

3. Wszyscy klienci z listy, zostaną przez nas dodani i zaproszeni do Scanye. Pojawią się też jako klienci w Scanye w Twojej zakładce klienci. Dzięki temu nie musisz samodzielnie zapraszać i dodawać przedsiębiorców - zrobimy to za Ciebie!

4. Za każdego nowego zaproszonego klienta, który w danym miesiącu doda faktury używając Scanye otrzymasz 20 dodatkowych faktur do wykorzystania w przyszłym miesiącu.

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy dowiem się, że otrzymałam_em dodatkowe faktury?

Po sprawdzeniu przez nas czy klient dodał faktury, wyślemy do Ciebie maila z informacją o dodatkowym pakiecie w danym miesiącu.

Co jeśli klient utworzy konto, lecz nie doda żadnej faktury?

Jeśli klient z jakiegoś powodu nie doda żadnej faktury po utworzeniu konta, wystarczy że napiszesz do nas o tym, a my skontaktujemy się z klientem oferując wsparcie.

Czy w razie pytań dotyczących Scanye przedsiębiorca może do nas napisać?

Oczywiście! Może napisać na naszym czacie, który dostępny jest już przy rejestracji lub na pomoc@scanye.pl

Ile czasu ma klient na założenie konta od momentu wysłania zaproszenia?

Około 25 dni, po tym terminie zaproszenie straci ważność - w sytuacji utraty ważności zaproszenia prosimy o kontakt z nami na naszym czacie.

Czy klient może założyć konto korzystając z aplikacji mobilnej?

Pierwsza rejestracja musi odbyć się przez aplikacje webową, czyli w przeglądarce na komputerze, potem klient może logować się już bezpośrednio w aplikacji mobilnej.