DLaczego klient nie może zalogować się do Programu?

Twój klient ma problem z zalogowaniem się do programu? Poniżej znajdziesz najczęstsze przyczyny tego problemu i sposoby na ich rozwiązanie. Jeżeli żadna z podpowiedzi nie dotyczy Twojej sytuacji - napisz do nas na czacie - pomożemy rozwiązać
tę sytuację.

1.Brak zaproszenia do korzystania z programu.

Pierwszą i najważniejszą przyczyną problemów klientów z logowaniem do programu jest brak wysłanego przez Ciebie zaproszenia do korzystania z programu. Jeśli Twój klient ma problemy z logowaniem sprawdź, czy na pewno postąpiłaś zgodnie z instrukcją i wysłałaś mu zaproszenie.

2.Błędnie uzupełniony adres e-mail.


Jeżeli Twój klient nie otrzymał zaproszenia do korzystania z programu pomimo, że zostało wysłane z programu sprawdź czy przy wpisywaniu nie popełniłaś błędu - literówki. Jeżeli tak - cofnij wysłane zaproszenie, uzupełnij adres email poprawnie i ponownie skorzystaj z przycisku wyślij.

3.Brak powierdzenia linku aktywacyjnego.

Klient otrzymał zaproszenie, uzupełnił swoje dane do logowania i nadal nie może korzystać z programu? Prawdopodobnie nie potwierdził linku aktywacyjnego, który otrzymał na maila przy założeniu konta. Link jest aktywny przez 24h - w tym czasie należy użyć go do potwierdzenia konta. Po 24h klient może wygenerować sobie link aktywacyjny przy logowaniu wybierając WYSLIJ LINK AKTYWACYJNY PONOWNIE.

4.Brak wybranego darmowego pakietu.

Przy zakładaniu konta przedsiębiorcy w Scanye klient powinien wybrać bezpłatny pakiet, aby mógł korzystać z programu bez ograniczeń.