Komentowanie faktur

Jeśli nie zawsze wiesz czego dotyczy dana faktura i w jaki sposób dokładnie ją rozliczyć, możesz zadzwonić do klienta lub napisać mu maila. Możesz również... dodać komentarz do faktury, a Twój klient zobaczy wiadomość od Ciebie wraz z fakturą, której ona dotyczy i będzie mógł od razu odpowiedzieć! Ty dostaniesz powiadomienie o odpowiedzi.

Aby móc korzystać z tej funkcji, Twój klient musi mieć konto w Scanye. Zobacz jak go zaprosić.

Dodać komentarz możesz na kilka sposobów:

Dodawanie komentarzy

Na liście dokumentów

W kolumnie "Komentarze" widnieje ikona komentarza. Zobaczysz tam ile komentarzy zostało dodanych do dokumentu oraz czy są jakieś nieprzeczytane komentarze.

Po kliknięciu na ikonę komentarza otworzy się podgląd dokumentu wraz z panelem komentarzy obok. Komentarz zawsze jest dodawany do aktualnie widocznej strony dokumentu. Dzięki temu możemy być bardziej konkretni przy wielostronicowych dokumentach.

Potwierdzanie dokumentu

Pytania dotyczące dokumentów najczęściej pojawiać się będą w momencie, gdy będziemy chcieli je zaksięgować. Aby szybko i wygodnie dodać komentarz do edytowanego właśnie dokumentu, kliknij na ikonę komentarza na podglądzie faktury:

Do komentarzy trafisz również z sekcji powiadomień (prawy górny róg), gdzie pojawiają się informacje o nowych komentarzach. Ale to tym niżej:

Powiadomienia o komentarzach

Za każdym razem, gdy pojawi się nowy komentarz od klienta, zobaczysz nowe powiadomienie z treścią komentarza oraz numerem lub nazwą dokumentu, którego dotyczy. Stamtąd możesz od razu przejść do podglądu dokumentu i zobaczyć wszystkie związane z nim komentarze.

Podobnie, klient również otrzyma powiadomienie o komentarzu do dokumentu, dzięki czemu nie przegapi wiadomości od Ciebie i będzie mógł szybko przejść do odpowiedzi. Oto jak wygląda to z perspektywy klienta:

W ten sposób wszystkie informacje niezbędne do zaksięgowania dokumentu znajdą się w jednym miejscu! Zaproś swoich klientów, aby w pełni wykorzystać potencjał Scanye!