Komunikator

  1. WYSYŁANIE WIADOMOŚCI

Scanye daje Ci możliwość komunikowania się z Twoimi klientami w tym celu możesz użyć komunikatora.
Masz możliwość wysłania wiadomości z dwóch poziomów - wystarczy, że użyjesz ikony koperty - w prawym rogu aplikacji
lub z poziomu listy klientów.

Po kliknięciu w kopertę otworzy się panel konwersacji, aby wysłać nową wiadomość wystarczy, że klikniesz na zielony przycisk UTWÓRZ NOWĄ WIADOMOŚĆ.

Następnie z listy klientów wybieramy odbiorcę wiadomości i uzupełniamy temat.

Jeśli wybrany z listy klient nie ma jeszcze konta w Scanye (świadczy o tym wyszarzone logo Scanye przy jego nazwie) -
pole e-mail będzie zaznaczone na czerwono - uzupełnij adres klienta, a otrzyma on Twoją wiadomość na swoją skrzynkę wraz zaproszeniem do Scanye.

Jeśli klient posiada już konto w Scanye otrzyma powiadomienie o nowej wiadomości w Scanye, aplikacji i na maila.

2. Filtry w komunikatorze

Jeśli chcesz łatwo odnaleźć interesujące Cię wiadomości - skorzystaj z filtrów.

3. Powiadomienia

Jeśli nie chcesz śledzić któregoś z wątków w komunikatorze - wystarczy, że odznaczysz ikonę megafonu przy odpowiedniej wiadomości. Zwróć też uwagę, że w ramach każdego wątku pojawia się informacja o statusie danej wiadomości - dzięki temu łatwo zorientujesz się czy została już odczytana przez klienta.

4. Komentarze do faktur

W nowej wersji Scanye powiadomienia i treść komentarzy znajdziesz również w zakładce komunikatora. Jeśli chcesz w rekacji na komentarz zmienić coś na fakturze - kliknij przycisk "EDYTUJ", jeśli chcesz odpisać - "ODPOWIEDZ".