Zaproś klienta do scanye

Co daje zaproszenie klienta do Scanye?

Scanye jest platformą do współpracy pomiędzy księgowością a klientami. Dzięki temu, że obie strony mają konto w Scanye, możecie:

  • przekazywać dokumenty online,

  • mieć wspólne archiwum dokumentów, dostępne zawsze i z każdego miejsca,

  • komentować dokumenty, aby wyjaśnić wątpliwości i szybko uzyskać odpowiedź,

  • wysłać wiadomość do klienta, np. z prośbą o uzupełnienie braków w dokumentach.

Jak zaprosić Klienta do Scanye?

Wejdź w zakładkę Klienci w bocznej belce. Zobaczysz listę wszystkich Klientów, których obsługujesz w aplikacji. Wybierz Klienta, którego chcesz zaprosić. Wideo instruktażowe znajdziesz tu:

Pod danymi Klienta, po prawej stronie, zobaczysz pole Email. Wpisz tam adres użytkownika i wyślij swojemu klientowi zaproszenie do Scanye. Wraz z linkiem rejestracyjnym klient otrzyma poradnik dla Klientów biura rachunkowego korzystających ze Scanye. Wiadomość, którą otrzyma klient zobaczysz poniżej:

Gdy się zarejestruje, obok jego nazwy zauważysz zielony symbol informujący, że już jest użytkownikiem Scanye.

Co zobaczy Klient po kliknięciu w link?

Po kliknięciu w link, Twój klient zostanie przywitany ekranem rejestracji, gdzie będzie mógł określić swoje dane potrzebne do logowania do aplikacji.

Po dokonaniu rejestracji, zobaczy ekran aplikacji z pakietem dla przedsiębiorców (podarowanym mu przez Ciebie), w ramach którego za darmo może przesyłać dokumenty do Ciebie i mieć do nich do nich dostęp za darmo.

Po potwierdzeniu wyboru pakietu, będzie mógł już dodawać nowe faktury oraz przeglądać te już istniejące.