Obsługa wielu klientów jednocześnie

Ze względu na czas wymagany na oddzielne zeskanowanie faktur i dodanie ich do Scanye, zazwyczaj warto wykorzystywać nasz program do obsługi firm dostarczających 20 dokumentów i więcej.

W wersji 13.0.0 postanowiliśmy to zmienić wprowadzając nową funkcję, dzięki której możecie zeskanować i dodać do programu faktury wielu klientów na raz, a Scanye samo podzieli dokumenty pomiędzy klientów na wiele plików do importu.

Pozwoli to na pracę w Scanye nawet z najmniejszymi klientami.

Dodawanie faktur do Scanye

Faktury od wielu klientów jednocześnie możemy dodawać na różne sposoby, w zależności od tego jak są dostarczane. Przeczytaj więcej o formatach plików dodawanych do Scanye oraz sposobach ich dodawania.

Faktury przesyłane w formie elektronicznej

Jeśli klienci przesyłają Wam faktury emailem, dodają do lokalizacji sieciowej lub współdzielonego dysku (Google Drive, Dropbox, itp.), możecie zaznaczyć je wszystkie na raz i dodać do Scanye. Mogą być nawet ze sobą przemieszane, Scanye uporządkuje je we właściwej kolejności.


Faktury dostarczane w formie papierowej

W Polsce wciąż około 80% faktur jest w formie papierowej. W związku z tym, klienci często będą je również tak dostarczać. W takim przypadku możemy wszystkie faktury od drobnych klientów zeskanować na raz do jednego pliku.

Oszczędzi nam to dużo czasu na skanowaniu każdego klienta oddzielnie.

Praca z wieloma klientami w Scanye

Po dodaniu faktur do Scanye, potwierdzamy je w ten sam sposób co zwykle.

Po potwierdzeniu wszystkich faktur zauważymy oddzielne podsumowanie dla każdego z klientów oraz indywidualne przyciski do importu plików.


Pamiętaj, aby pobrać każdy plik. Jeśli klikniesz "pobierz wszystko" - dokumenty zostaną pobrane do pliku zip, który będzie trzeba później rozpakować. W każdej chwili możesz też wrócić do podglądu i zmienić dane, jeśli zauważysz jakąś niezgodność.

lZaloguj się do Scanye i wypróbuj nową opcję lub Umów się na bezpłatną prezentację!