Do czego wykorzystać Scanye?

Stworzyliśmy Scanye z myślą aby ratować świat od zbędnej "papierkowej" roboty. Jest to aplikacja, która wspiera księgowych w ich codziennej pracy. W jaki sposób możesz wykorzystać Scanye aby wyciągnąć z niej pełną wartość?

OCR - Automatyczny odczyt faktur

Dzięki Scanye oszczędzisz znacznie więcej czasu na przetwarzaniu faktur. Wystarczy tylko dodać skany faktur, a następnie upewnić się, że odczytane dane są w pełni prawidłowe i potwierdzisz je. Aplikacja wygeneruje plik, który po zaimportowaniu do programu księgowego umożliwia dekretację wszystkich potwierdzonych faktur w jednym momencie.

Panel klienta

Klienci przesyłają Ci faktury zdalnie? Chcesz dać im dostęp do potwierdzonych już faktur? Wystarczy dodać twojego klienta do Scanye, a będziesz mogła zorganizować w biurze zdalny obieg dokumentów. Tym samym umożliwisz mu przesyłanie Ci skanów faktur zarówno logując się do Scanye przez stronę internetową ale i przez aplikację mobilną.

skrzynka odbiorcza plików

Gdy otrzymasz faktury wysłane aplikacją mobilną lub Scanye w przeglądarce znajdziesz je od razu w tzw. "skrzynce odbiorczej", którą jest okno Pliki.

Archiwum faktur

Po potwierdzeniu faktur zostają one zapisane w "Archiwum faktur" tj. oknie Faktury. Znajdziesz tam przydatne filtry, które pozwolą Ci odszukać konkretne dokumenty. Faktury przechowujemy przez 6 lat od ich potwierdzenia w Scanye, a dzięki możliwości pobrania potwierdzonych faktur w PDF zawsze będziesz gotowa na wizytę Urzędu Skarbowego.

Baza klientów i kontrahentów

Wystarczy, że potwierdzisz chociaż jedną fakturę danego klienta, a on oraz kontrahent po drugiej stronie transakcji zostanie dodany do bazy Scanye. Nie musisz dodawać swoich klientów przed pracą na ich fakturach. Co więcej, na Scanye możesz potwierdzać faktury wielu klientów jednocześnie, a aplikacja posegreguje ich po NIPach. Wszyscy twoi klienci zostaną zapisanie w oknie Klienci.

Natomiast wszyscy kontrahenci danego klienta zostaną zapisani do okna Kontrahenci.