Porady i odpowiedzi od Zespołu Scanye

Łukasz Podgajny
Autor Łukasz Podgajny

Zaproś Klienta do Scanye

Daj Klientowi możliwość przekazywania faktur bezpośrednio do Scanye oraz daj dostęp online do jego dokumentów.


Po co zapraszać Klienta do Scanye?

Zamiast czekać aż Klient przyniesie faktury do biura, można odebrać je od niego za pomocą Scanye – nie musisz skanować dokumentów ani spotykać się z Klientem. Zapewniasz w ten sposób wygodę i bezpieczeństwo sobie i pracownikom, a Klient ma łatwy i wygodny sposób na przekazywanie faktur do księgowości.

Dodatkowo, Twój Klient będzie miał dostęp do swoich faktur online, co jest dodatkową korzyścią ze współpracy z Twoim biurem.

Jak zaprosić Klienta do Scanye?

Wejdź w zakładkę Klienci w bocznej belce. Zobaczysz listę wszystkich Klientów, których obsługujesz w aplikacji. Wybierz Klienta, którego chcesz zaprosić.

Pod danymi Klienta, po prawej stronie, zobaczysz link zapraszający. Skopiuj go i prześlij swojemu klientowi za pomocą email. Możesz również przesłać mu ten krótki poradnik dla Klientów biura rachunkowego korzystających ze Scanye.

Gdy się zarejestruje, obok jego nazwy zauważysz zielony symbol informujący, że już jest użytkownikiem Scanye.

Co zobaczy Klient po kliknięciu w link?

Po kliknięciu w link, Twój klient zostanie przywitany ekranem rejestracji, gdzie będzie mógł wybrać swoje dane logowania.

Po dokonaniu rejestracji, zobaczy ekran aplikacji z wybranym darmowym pakietem dla przedsiębiorców (podarowanym mu przez Ciebie).Po potwierdzeniu wyboru pakietu, będzie mógł już dodawać nowe faktury oraz przeglądać te już istniejące.

Kategorie: